وظایف اداره اسکان و پذیرایی:
رسیدگی و امور مربوط به واحدهای اقامتی (فضای داخلی و بیرونی، تأسیسات، ساختمان و موارد مصرفی)
رسیدگی امور مربوط به پرسنل مربوط به بخش مربوطه
رسیدگی انجام امور توسط پرسنل بخش و آماده سازی مجموعه های اقامتی جهت مهمانان تشریفات
اخذ و ثبت نامه ها و معرفی نامه های مهمانان از دفتر تشریفات
اختصاص مجموعه اقامتی و واحد به مهمانان بر اساس پروتوکل
پذیریش مهمانان تشریفات و ثبت مشخصات مهمانان در نرم افزار هتلداری میزبان
ارائه آمار ورود و خروج مهمانان
انجام کلیه امور مهمانان طبق پروتوکل در زمان اقامت ایشان
هماهنگی و ساماندهی انبار مواد مصرفی واحدهای اقامتی